luni, 13 august 2007

Simona-Sensual - nude - ii e frica de viata ei


Simona-Sensual, prezentatoarea rubricii Vremea din Libertatea, este amenintata cu moartea de un fan. Vedeta ne-a marturisit ca barbatul o suna de doua ori pe zi, dimineata si seara, si o ameninta ca ii va arunca masina in aer.
Frumoasa Simona-Sensual trece zilele acestea prin niste momente foarte grele. Vedeta este amenintata de un fan ca ii va da foc la masina. 'Imi este foarte frica, pentru ca ma suna in fiecare zi, dimineata si seara, si imi spune ca imi da foc la masina. Mi-a mai zis sa am grija ca nu cumva sa fiu si eu in masina, in ziua in care va exploda', ne-a povestit Simona, care se teme pentru viata ei. "Imi spunea ca este indragostit de mine"La inceput, fanul ii facea declaratii de amor si ii cerea Simonei sa se intalneasca cu el. Cand blonda de la 'Vremea' l-a refuzat, barbatul misterios a inceput cu telefoanele de amenintare: 'La inceput ma suna si-mi spunea ca este indragostit de mine. Cand i-am zis ca intre noi doi nu va fi niciodata nimic, mi-a raspuns ca voi regreta'.
L-a enervat cand a vorbit despre iubitul ei
Fanul a facut o criza de isterie atunci cand Simona a vorbit la televizor despre iubitul ei. Necunoscutul a sunat-o imediat, a injurat-o si a amenintat-o.
Vrea sa-si ia doi bodyguarzi
Pentru ca ii este teama sa nu pateasca ceva, Simona s-a gandit sa-si angajeze doi bodyguarzi. 'Imi voi angaja doi bodyguarzi, pentru ca imi este foarte frica sa mai merg singura pe strada si cred ca nu voi mai circula cu masina mea', mai spune Simona. Ea nu exclude nici varianta de a lua cateva lectii de autoaparare.
sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: