joi, 2 august 2007

Dan Diaconescu si noul Partid OTV

Ziaristul vrea sa candideze la Primaria Capitalei din partea acestei formatiuni politice, a carei lansare o pregateste.
Dan Diaconescu se gandeste tot mai serios sa intre in politica, dupa ce si-a anuntat, recent, intentia de a candida la primaria orasului sau natal Caracal. El a declarat in exclusivitate pentru CANCAN, ca isi va face propriul partid, "OTV", asemenea numelui postului TV pe care-l pastoreste. "Am fost contactat de foarte multe formatiuni politice pentru a adera la actualele partide. Pentru ca niciunul nu ar indeplini criteriile mele, m-am gandit sa-mi fac propriul partid politic, care se va numi "Partidul OTV". Acest partid se va adresa oamenilor de rand, care au probleme si care au nevoie de un ajutor", a spus Dan Diaconescu.
Diaconescu senior, primar de Caracal. In privinta alegerilor locale, ambitiile lui Diaconescu au crescut, in sensul ca el nu-si mai doreste sa fie primar de Caracal, ci ataca la varf, Primaria Capitalei. Ziaristul sustine ca a primit mai multe propuneri in acest sens. "M-a pus pe ganduri o propunere tentanta de a candida la Primaria Capitalei. In perioada urmatoare voi face cateva sondaje pentru a lua o decizie", a spus seful OTV. Ca sa nu-i lase cu buza umflata pe locuitorii Caracalului, Diaconescu intentioneaza sa-l lanseze in batalia pentru primaria locala pe tatal sau, Nicolae Diaconescu. Acesta a confirmat, pentru CANCAN, informatia. "Pentru ca Anghel (n.red. - primarul din Caracal) a cheltuit banii publici dupa bunul-plac, fara sa se vada schimbari majore in Caracal, ne-am decis sa il schimbam. Daca fiul meu nu va candida, eu ma voi inscrie pe lista electorala si am gandit deja o campanie pentru a deveni, din primul tur, primar", a spus Diaconescu senior, foarte increzator in fortele sale si ale fiului de a reusi in politica.


sursa: cancan.ro

Niciun comentariu: