vineri, 10 august 2007

Am fost in vacanta 3 zile la Saint Tropez


Maria Marinescu si-a sarbatorit ca in povesti, trei zile si trei nopti, implinirea varstei de 29 de ani. Creatoarea de moda s-a distrat la Saint Tropez alaturi de rude si prieteni, iar ieri a primit un mesaj de felicitare chiar din partea celui care inca ii este sot, Ion Ion Tiriac.
Ieri a fost ziua de nastere a Mariei, insa petrecerea a debutat cu doua zile mai devreme. 'Am tinut neaparat ca Ilie si Amalia Nastase sa fie alaturi de mine in acest moment. Cum ei urmau sa plece joi de la Saint Tropez, am ales aceasta solutie', ne-a declarat Maria Marinescu. Ceilalti invitati s-au strans joi seara, la exclusivistul hotel Pan Dei din apropierea portului statiunii franceze si au petrecut pana a doua zi. Cristian Boureanu si Valentina Pelinel, creatoarea de moda Oana Mizil, top-modelul de nationalitate romana Elena Baguci, dar si parintii sarbatoritei au venit pentru a o felicita pe Maria Marinescu. Aceasta s-a ales si cu o multime de cadouri, majoritatea fiind bijuterii si haine de firma.
A primit mesaj de la Tiriac jr. Surpriza a venit insa din partea lui Ion Ion Tiriac. Intrebata de Libertatea daca a mai tinut legatura cu fostul sot, Maria a raspuns: 'M-a felicitat prin SMS. Am ramas in relatii normale si asa mi se pare decent'.
sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: