marți, 7 august 2007

Ana Maria Prodan asteapta divortul ca sa se casatoreasca din nou


Atât Ana Maria, cât şi Laurenţiu aşteaptă cu nerăbdare finalizarea divorţului pentru a putea să se căsătorească cât mai repede. Chiar dacă fotbalistul este legitimat la o echipă din Germania, iar Ana Maria are afaceri la Bucureşti, cei doi spun că vor avea o căsnicie modernă şi se vor întâlni numai în weekend.
După 10 ani în care au stat departe unul de celălalt, Ana Maria Prodan şi Laurenţiu Reghecampf sunt pe punctul de a-şi vedea visul cu ochii. "Ne dorim foarte mult să fim împreună. După divorţ, mă mărit cu Laurenţiu", a declarat Ana Maria la emisiunea sportivă găzduită de Marcel Puşcaş la OTV.

Iubitul Anei Maria Prodan, Laurenţiu Reghecampf, ... Vedeta de la Romantica nu crede că distanţa va mai putea sta în calea iubirii lor: "E adevărat că el joacă în Germania, iar eu trebuie să mă ocup de afacerile mele de aici, dar asta nu contează atunci când dragostea e mare. În fiecare weekend voi pleca în Germania pentru a fi alături de el". Prezentatoarea matinalului "Ca-n cană", în vârstă de 35 de ani, spune că acum este mai fericită ca niciodată şi nu are emoţii în ceea ce priveşte divorţul ei sau al lui Laurenţiu (32 ani). "Suntem persoane mature. Am decis să divorţăm amândoi şi partenerii ne-au înţeles. Nu poţi să mai stai într-o căsnicie dacă nu mai merge", spune aceasta. Mai mult, Ana Maria e chiar prietenă cu Mariana, fosta soţie a lui Reghecampf: "Suntem bune amice, ne-am întâlnit la o cafea şi ne-am înţeles foarte bine". Fiica solistei Ionela Prodan speră ca şi fetiţele ei din căsătoria cu fostul baschetbalist Tibi Dumitrescu - Rebecca (7 ani) şi Sarah (6 ani) să se înţeleagă bine cu băieţelul lui Laurenţiu. Ana Maria şi-a prezentat iubitul în ediţia de ieri a matinalului "Ca-n cană". Mai mult, ea a fost învoită joia trecută de la Romantica pentru a petrece un weekend prelungit cu Laurenţiu în Germania, la Köln. Biletul de avion a fost făcut cadou de colegii de la Romantica.
sursa: click.ro

Niciun comentariu: