vineri, 10 august 2007

Luis Lazarus are Lamborghini


Jurnalistul si-a luat un Lamborghini, unicat in RomaniaJurnalistul Luis Lazarus si-a cumparat de curand o masina Lamborghini, unicat in Romania, care costa 200.000 de euro, adica peste 6,5 miliarde de lei vechi! Masina, model Galardo Nera, este o adevarata bijuterie: are tapiteria din piele alba, este dotata cu sisteme de navigatie de ultima ora si doar capota din sticla a motorului, comandata special la Viena, l-a costat pe Lazarus 5.000 de euro in plus. Cunoscutul jurnalist de investigatii ne-a marturisit ca masina era un vis mai vechi de-al lui: "Mi-am luat masina pentru ca mi-o doream mult, nu pentru ca sunt snob, ca altii!" In Romania, proprietarii de Lamborghini pot fi numarati pe degetele de la doua maini. Printre acestia se afla miliardarul Silviu Prigoana, Costelus (fiul mega-afaceristului Costel Casuneanu), Rani (baiatul lui Dan Adamescu, care detine ziarul "Romania Libera", magazinul "Unirea" si Societatea de Asigurari "Astra"), dar si celebrul "Garcea", actorul Mugur Mihaiescu. Modelul de Lamborghini pe care il are Lazarus este editie limitata 2007, existand in lume doar 185 de astfel de exemplare. "Masina mea are numarul 149. Am cumparat-o in leasing, voi munci o viata pentru ea, consuma enorm, 24 de litri la suta, dar merita!", sustine jurnalistul.
A "alergat" cu 270 km/ora!
Lazarus a testat cei 530 de cai ai masinii pe Autostrada Soarelui: "Am alergat cu ea pana la 270 de kilometri pe ora, desi mi-ar permite 315. Ceilalti conducatori nu inteleg insa sa-ti faca loc, sa circule pe banda din dreapta. Asa sunt romanii! Masina asta ajunge la 100 km in numai 3,9 secunde". Lamborghini Galardo Nera nu este singura masina pe care o are jurnalistul. El conduce si un jeep Toyota Land Cruiser, pentru care a platit "doar" 60.000 de euro. "Daca am o mare pasiune, in afara de investigatii, aceasta o constituie masinile! Parca as da toti banii mei pe ele. Ma intreba cineva de unde am avut atatia bani?! Pai, e simplu, muncesc! Pot sa justific fiecare euro. Am firme de publicitate, de productii TV, sunt moderator si realizator de emisiuni, de aici am banii", ne-a mai declarat jurnalistul.
"Mi-am luat masina pentru ca mi-o doream mult, nu pentru ca sunt snob, ca altii!"Luis Lazarus
Lamborghini blindat. Printre "baietii destepti" care detin Lamborghini este si basarabeanul Gabriel Stati. Acesta este din Chisinau, insa locuieste si la Bucuresti. Fiul unui extrem de puternic om de afaceri din Republica Moldova, Stati are pe langa un Lamborghini blindat, alte 35 de masini, care valoreaza in total aproximativ 3,5 milioane de euro! Pe lista lui se regasesc Ferrari, Rolls-Royce, Mercedes, BMW sau Hummer, exclusive capete de serie.
sursa: cancan.ro

Niciun comentariu: