luni, 6 august 2007

Raluca Moianu a fost de ziua ei in Danemarca

Vedeta de la Romantica, Raluca Moianu, a primit cadou de ziua ei, de la sotul sau, Mario, un week-end in Danemarca: ”A fost un week-end romantic, la Copenhaga, cadoul pentru ziua mea. In fiecare an, sotul meu ma intreaba: ce vrei cadou de ziua ta? Raspunsul meu nu contine bijuterii sau alte lucruri scumpe, ci un oras frumos de pe harta lumii! Mara (n.r., fetita Ralucai) a ramas la bunici, iar eu si Mario am plecat sa vedem mica sirena, bijuteriile coroanei daneze, muzeul berariei Carlsberg si alte cateva lucruri interesante. Atat cat poti cuprinde intr-un week-end”, a declarat Raluca. La intoarcerea in tara, li s-au pierdut bagajele in aeroport, insa le-au recuperat mai tarziu. “N-ar fi fost nici o problema, doar ca bagajul nostru continea ceva extrem de important, si anume, o papusica pentru Mara, o daneza autentica, imbracata gros, fara de care nu nu puteam intoarce acasa”, a declarat Raluca

sursa: gardianul.ro

Niciun comentariu: