vineri, 10 august 2007

Mama Natura la plaja la mare


Roxana Ionescu a petrecut un sejur exotic de doua saptamani la Nisa, Saint Tropez si Cannes. Alaturi de sotul sau, omul de afaceri Laurentiu Gheorghe, vedeta Antenei 1 a avut parte de o vacanta de vis, despre care spune ca a fost ca o a doua luna de miere.
'Mi-a placut foarte mult aceasta vacanta. A fost a doua luna de miere', ne-a povestit frumoasa supranumita Mama Natura. 'Am facut plaja, ne-am plimbat cu iahtul si am mers la cumparaturi. Cea mai mare surpriza pe care mi-a facut-o sotul meu a fost calatoria cu iahtul de la Cannes la Saint Tropez. Recunosc ca mi-a fost cam frica sa fac baie in larg, pentru ca nu stiu foarte bine sa inot', ne-a povestit incantata Roxana.
Vedeta nu a facut topless cat a fost la Saint Tropez: 'Nu am facut topless pentru ca nu prea se face pe-acolo. Oamenii sunt mai finuti...', a adaugat ea.
sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: