vineri, 10 august 2007

Prigoana plimba babe cu avionul



Omul de afaceri Silviu Prigoana a plimbat zilele trecute cu avionul o fidela telespectatoare a televiziunii Romantica. O doamna in varsta de 63 de ani, pe nume Georgeta Voica, a sunat la emisiunea 'Can-cana' si s-a plans ca e foarte suparata si amarata pentru ca nu are bani si ca nu isi mai permite sa mearga la bai.
Dorintele telespectatoarei au fost indeplinite. Ea a primit astfel un bilet de tratament pentru o saptamana la Baile Tusnad, cu masa si cazare incluse, cumparat chiar de Ana Maria Prodan, moderatoarea emisiunii. A doua dorinta a femeii a fost sa-l cunoasca pe Silviu Prigoana, iar cea de-a treia sa se plimbe cu avionul.
Zis si facut: milionarul a urcat-o intr-unul dintre aparatele lui de zbor si au decolat. 'Periculos visul doamnei cu zborul... Dupa ce am avut o experienta nefericita cu masina, am zis ca e mai bine prin ceruri si mi-am luat brevet de pilot, moment din care cerul nu a mai fost sigur pentru ceilalti. Zbor de circa trei ori pe saptamana', a declarat Prigoana.
"Era singura mea ocazie de a zbura"Georgeta Voica, cea careia i s-a indeplinit visul de a zbura cu avionul, a spus ca nu a avut deloc emotii. 'Doamne, cat mi-am dorit eu in viata mea... Ideea de a zbura o am de cand eram copil. Nu am avut emotii acum, chiar nu am avut deloc, as zbura o zi intreaga. Mi-a placut sa vad pamantul de sus. Era singura mea ocazie de a zbura, ca sunt pensionara si din pensie nu imi permit', a spus fericita batrana.
sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: