miercuri, 8 august 2007

Andreea Marin Banica si Reader's Digest


Ani de zile, chipul "Zanei Surprizelor" ne-a zambit de pe sticla postului public de televiziune. In prezent, Andreea Marin Banica da buzna in casele romanilor prin intermediul cutiilor de scrisori. Viitoarea mamica si-a dat acordul ca editura Reader's Digest sa foloseasca imaginea sa pentru promovarea unui concurs. Potrivit pliantelor primite prin intermediul postei, cei care vor comanda cartea "Medicii va recomanda leacuri la indemana" si vor achita suma de 69,9 lei, sunt inscrisi direct intr-o competitie in care Andreea Marin Banica este membru onorific al Comisiei de Tragere la Sorti. Reader's Digest va inmana castigatorului un cec in valoare de 150.000 lei, marele premiu al concursului. Acest fapt este confirmat de semnatura "zanei", care troneaza pe unul dintre materialele publicitare aflate in plic.
"Zana" mizeaza pe sexagenari. Plicuri galbene de dimensiuni imense, pe care se poate citi "Gasiti in plic un mesaj de la Andreea Marin Banica" au fost gasite de numerosi bucuresteni, in urma cu cateva zile, in cutiile de scrisori. In plic, peste zece materiale publicitare ii indemnau pe destinatari sa achite integral pretul de 69,9 lei, intr-o singura transa, la care se adauga 7,8 lei, cheltuieli de ambalare si taxe postale. In schimbul sumei mentionate pot intra in posesia cartii "Medicii va recomanda leacuri la indemana". Destinatarii au mai gasit, prin vraful de hartii si pliculete ingramadite in plicul-mama, o fila pe care este scris cu litere mari "Ultima ora! Andreea Marin Banica - membru onorific al Comisiei de tragere la sorti". "Zana" adreseaza cateva cuvinte celor care intra in concurs, folosindu-se de imaginea pe care si-a creat-o de-a lungul vremii. Semnatura acesteia, poza ce se zareste pe scrisoare, precum si indemnul de a participa la concurs au avut impact asupra destinatarilor acestor plicuri, in marea lor majoritate pensionari. Prezentatoarea gireaza cu numele sau sumele care intra in competitie si promite ca va inmana chiar ea, in persoana, marele premiu. In maldarul de hartii din plic poate fi gasita si o cheie care, cica, s-ar potrivi unui automobil Toyota.
sursa: cancan.ro

4 comentarii:

Anonim spunea...

O excroaca impreuna cu alti excroci. E o porcarie de concurs care iti ia banii si nu iti da nimic.

Anonim spunea...

nu credeam k este atat de perversa aceasta "zana". zana in ghilimele caci defapt este o excroaca. nu stiu pe ce dracu' sa mai i-a banii oamenilor de rand care cred orice cand vad o asemenea suma de bani....

Guran Catan Ionela spunea...

Am intrat si eu ain aceasta competitie cumparand carte DESCOPEREITI MINUNILE LUMII, si nu regret ca am dat banii pe ea, este superba indiferent de castig ceva, sau nu cartea merita cumparata!

Anonim spunea...

Nemultumirile oamenilor nu constau infaptul ca au fost determinati, pe cai psihologoco-persuasive, sa cumpere un produs de la Reader's Digest, ci in faptul ca, aceste concursuri s-au dovedit a fi o farsa.
Editura are inregistrat, conforam legilatiei in vigoare, acest concurs insa este doar un paravan impreuna cu imaginea vedetei care actioneaza psihologic asupra persoanelor credule si usor de manipulat, pentru a cumpara oferta lor. Marea momeala este concursul, pentru ca, nu-i asa, in principiu, tot omul ar vrea sa castige. Insa, ceea ce nu stiu oamenii, iar care stiu nu au posibilitatea sa verifice, este faptul ca numele lor sau codul client, cu care sunt inregistrati la Editura Reader's Digest nici nu exista intre biletele pentru extragere. Cica, "extragerea este asistata de un avocat" (sic!!)
Toti oamenii, chiar si cei in varsta ar trebui sa vada (copiilor, "dechideti-le ochii!!") ca aceste reclame pentru tot felul de concursuri ascund o mare pacaleala. Chiar daca are loc desfasurarea concursului, chiar daca se si acorda premii, niciodata nu veti avea sanse reale de castig, pentru ca nimeni nu va poate garanta ca "existati intre biletele". Pentru ca editura nu are "dureri maxilare" sa strige: Haaaideti laaa concuuuurs; spuneti "DA" sau "NU" si veti participa oricum. Adica eu, care am cumparat un produs de la ei, nu am primit invitatie pentru participare sau instiintare, conform legislatiei in vigoare, iar cei care nu au cumparat nimic de la ei, sunt invitati sa participe (indiferent daca vor raspunde cu "DA" sau "NU"). Mare farsa!!!