joi, 2 august 2007

Mihaela Radulescu.. cum a inceput viata sexuala


Vedeta crede ca primul ei iubit are si astazi probleme la asternut.

Una dintre cele mai admirate femei din Romania, Mihaela Radulescu, a recunoscut ca inceputul vietii sale sexuale nu a fost unul grozav, pentru ca a avut ghinionul sa aiba un partener stangaci si complexat. In ultimul numar al revistei "Tango", prezentatoarea emisiunii Duminica in familie, de la Antena 1, a povestit ca prima ei experienta s-a consumat pe cand avea 17 ani si a fost initiata chiar de ea. "Aveam aproape 17 ani, muream de curiozitate si aproape ca eu am provocat "experienta"". Iubitul meu ma tot saruta, ma tot ametea, dar era mult prea timid pentru planurile mele. Am preluat conducerea, urmandu-mi instinctul, caci experienta nu exista, eram mult mai libera decat el, care era oarecum ingrozit de ideea dezvirginarii", a spus diva. Mihaela a recunoscut ca prima ei iubire nu a fost locomotiva pe care o astepta, ci doar "o gara din care a plecat mai departe". Dezamagirea vedetei legata de acest episod o face sa se indoiasca de faptul ca primul ei iubit s-ar descurca mai bine in aceasta privinta in prezent. "Am consumat intamplarea, nu mi s-a parut nimic grozav, poate si pentru ca am avut ghinionul sa incep cu un barbat stangaci si complexat, in fine, un adolescent chinuit, oarecum de familie, care, cred, ca si astazi are probleme la asternut (sa ma scuze!)", a concluzionat Mihaela.


sursa: cancan.ro

Niciun comentariu: