miercuri, 23 iulie 2008

Nu o lasa sotul sa infieze un copil


Sanda Ladosi isi doreste cu orice pret sa-i ofere fiului ei, Bogdan, un fratior. La numai un an dupa ce a nascut primul copil, artista a inceput sa se gandeasca la cel de-al doilea. Sanda s-a supus tuturor testelor medicale necesare stabilirii faptului ca organismul ei este pregatit pentru o noua sarcina, iar acum asteapta din moment in moment vestea cea mare. Cantareata a luat, insa, in calcul si varianta ca al doilea copil nu va veni niciodata, asa ca una dintre optiuni ramane adoptia. Si totusi, la acest capitol intampina o serie de piedici. "Sotul meu are deja doi copii. O fiica din alta casnicie si pe Bogdan, asa ca el nu este foarte, sa spunem, modern, referitor la aceasta problema. Deci, nu este foarte deschis la aceasta dorinta a mea", ne-a declarat Sanda Ladosi. Oricum, artista este intr-o permanenta campanie de convingere a lui Stefan. "Am fost acum cateva saptamani cu treaba la Beijing si cred ca m-am fotografiat cu toti copilasii de acolo. Evident, i-am propus sa infiem un mic chinez", povesteste Sanda, constienta ca mai are de muncit.

Niciun comentariu: