miercuri, 23 iulie 2008

Niculescu va da in judecata clubul MSV Duisburg

Atacantul Claudiu Niculescu ameninta ca va da in judecata gruparea MSV Duisburg, dupa ce a fost exclus din lot ca urmare a faptului ca a refuzat sa se transfere la FC Kaiserslautern, un alt club din Liga a doua germana, care ii facuse o oferta nemultumitoare.
Managerul Bruno Hubner a declarat ca Niculescu are o oferta buna din Cipru. "Cred ca o va accepta", a spus Hubnner. Marti, directorul executiv al FC Dinamo, Cristian Borcea, anuntase ca Niculescu, finul sau, a ajuns la un acord cu gruparea cipriota Omonia Nicosia, informeaza cotidianul Bild.
Totusi, Niculescu sustine ca nu mai vrea sa paraseasca formatia germana. "M-am pregatit bine, am vrut sa plec in cantonament. Totusi dintr-o data practic m-au dat jos din autocar, mi-au spus ca voi fi vandut. Apoi Kaiserslautern mi-a propus un contract mult mai mic. Am crezut mereu ca germanii sunt corecti, pentru ca acum sa vad asa ceva. Imi voi angaja un avocat si voi da in judecata clubul MSV Duisburg. Clubul nu ma poate obliga sa fac ceva ce nu vreau", a declarat Niculescu.
sursa: apropo.ro

Niciun comentariu: