sâmbătă, 19 iulie 2008

De ce a fugit Simona Patruleasa de la restaurant la spital


Prezentatoarea Observatorului sportiv se ingrijeste permanent de sanatatea ei. Mai ales acum, cand se gandeste din ce in ce mai serios la un copil. Joi dupa-amiaza, in jurul orei 15.00, aceasta a fost surprinsa de paparazzii CANCAN iesind in viteza din complexul "La Club", din Satul Francez, unde pesemne a luat masa, indreptandu-se grabita catre masina. Dupa un tur de forta prin oras, Simona Patruleasa si-a parcat masina in apropierea clinicii Sanador. "Am mers acolo sa iau rezultatele unui set de analize de rutina. Imi fac analize in mod regulat, nu am nevoie de un motiv anume. De doua ori pe an imi recoltez sange pentru a-mi verifica starea sanatatii. Multumesc lui Dumnezeu, mi s-a confirmat din nou ca sunt sanatoasa tun", ne-a declarat Simona Patruleasa in legatura cu motivul vizitei sale la doctor.

"Sunt pregatita pentru copil!"

In aceste conditii, Simona poate merge mai departe cu planul ei de a deveni mama. "Nu trebuie sa-ti faci analize pentru a avea un copil. Eu cred ca pentru lucrul asta esti pregatita oricand", sustine vedeta stirilor sportive de la Antena 1.
sursa: cancan.ro

Niciun comentariu: