joi, 24 iulie 2008

Cat de des fac vedetele sex

Sex zilnic timp de un an.
Asta au facut americanii Charla Muller si sotul ei, Brad. In ceea ce-i priveste pe romanii obisnuiti, in urma sondajului realizat de Libertatea a reiesit ca acestia fac dragoste, in medie, de cinci ori pe saptamana. Astazi, in ultimul episod al serialului nostru '365 de zile de sex', veti afla cat de des se iubesc vedetele autohtone.

Despartiti doar de cantonamente
Desi e insarcinata in 7 luni, Ana Maria Prodan (foto) si sotul ei, Laurentiu Reghecampf, nu duc lipsa de sex. 'Cand suntem impreuna, facem dragoste de trei-patru ori pe zi, chiar si in aceasta perioada', ne-a spus Ana Maria. Din pacate, sunt si saptamani cand cei doi nu se vad din cauza cantonamentelor pe care fotbalistul le are cu echipa de club. In alta ordine de idei, cuplul s-a razgandit din nou asupra numelui bebelusului. De data aceasta, cei doi au convenit ca micutul sa fie botezat Laurentiu junior.

Smiley vrea zilnic
La Smiley (foto), numarul serilor fierbinti de dragoste variaza. 'Eu as vrea sa facem zilnic. Nu reusim asta doar atunci cand am turnee', ne-a declarat iubitul Laurei Cosoi. El a mai spus ca, in cuplul lor, sexul este la fel de important ca pentru orice om normal.
"Ne iubim des"


Oana Zavoranu (foto)
spune ca ea si Pepe nu au contabilizat niciodata partidele de amor. 'Facem ori de cate ori simtim nevoia. Oricum, ne iubim destul de des, dar nu stam sa bifam in calendar la sfarsitul zilei. Depinde foarte mult si de starea noastra sufleteasca', a marturisit Oana.



Gyorfi, dragoste de trei ori pe zi
La Daniela Gyorfi (foto) conteaza foarte mult starea si programul: 'Se intampla sa nu o facem deloc intr-o saptamana. Dar, cand suntem acasa, facem dragoste zilnic, chiar si de trei ori pe zi'.
"In concediu facem de 4-5 ori pe zi"



Designerul de incaltamine Mihai Albu (foto) pune mare pret pe viata sexuala: 'Suntem destul de nonconformisti in ceea ce priveste sexul. Cand ne aflam in concediu, se intampla sa facem sex si de 4-5 ori pe zi'.




Simona isi mentine silueta
Simona-Sensual (foto) face sex aproape zilnic: 'Nu vad nimic rau in a face sex cu prietenul meu in fiecare zi. Din contra, asa imi mentin si silueta. Exista si perioade in care nu ne vedem cate 5-6 zile, dar recuperam timpul pierdut'.




Andreea Banica se revanseaza
'Personal, viata de turneu nu-mi ofera mereu privilegiul de a fi acasa, langa cel drag. Insa ne revansam unul fata de celalalt cat de des putem', a spus Andreea Banica (foto).




"In vacanta, si de 3-4 ori pe zi"
Celebrul cuplu Adriana Bahmuteanu (foto) - Silviu Prigoana face sex zilnic. 'Avem o viata sexuala activa si facem dragoste in fiecare seara, iar in vacante ni se intampla sa facem si de 3-4 ori pe zi. Am un dulap plin de lenjerie intima, deoarece sunt de parere ca femeia trebuie sa fie mereu provocatoare pentru sotul ei. Nu ma bag langa Prigoana in pat nearanjata. Aceasta este cheia succesului unei relatii de lunga durata', sustine Adriana.

Sanziana, de 3-4 ori pe saptamana
Modelul Sanziana Buruiana (foto) spune ca pentru ea sexul nu e asa important, dar il considera foarte necesar intr-o relatie: 'Eu cred ca e mult mai important sa te intelegi cu partenerul din cat mai multe puncte de vedere, dar sa reusesti sa te completezi si la pat. Noi facem dragoste cam 3-4 ori pe saptamana'.




CRBL spune ca, pentru el, sexul este foarte important si il ajuta sa se mentina in forma: 'Tind sa fac zilnic sex, dar, cum nu se poate chiar mereu, ma multumesc si sa fac de cinci ori pe saptamana'.


Catalin Botezatu (foto) spune ca face sex cel mult de patru ori pe saptamana: 'Fac sex de cel mult patru ori pe saptamana, dar traiesc intens fiecare moment'.





Gheorghe Gheorghiu: 'Eu fac dragoste, nu sex. Sincer, o fac, uneori, 7 zile din 7. Nu-i nevoie de o zi de recuperare, ne odihnim noaptea. Oricum, somnul nu lasa amintiri'.

Alex Velea (foto) spune ca are o viata foarte activa din punct de vedere sexual. 'Imi place sa fac sex foarte des, cat mai des posibil. Uneori o fac o data pe zi, alteori de doua ori'.




Florin Petrescu, alias Axinte (foto) marturiseste: 'Fac atat cat ma tine. Foarte des adica. Asta pentru ca trebuie sa-mi verific periodic aptitudinile. Eu unul sunt curios mereu de "starea mea", uneori chiar si zilnic'.




sursa: libertatea.ro

Un comentariu:

Oana Roxana spunea...

Cand ma pregateam sa ma declar dezamagita ca oamenii fac sex,nu dragoste,am apucat sa citesc si ceea ce a spus Gheorghe Gheorghiu.'Eu fac dragoste, nu sex.
Unde dragoste nu e,nimic nu e. :D