luni, 21 iulie 2008

'Am fost gravida cu Lembit!'

Cheeky Girl Gabriela Irimia (25 de ani) le-a povestit plangand jurnalistilor britanici de la News of the World ca a fost insarcinata cu fostul ei logodnic, Lembit Opik, si ca a pierdut sarcina in urma cu o luna. Mai mult, romanca le-a dezvaluit ziaristilor si trauma pe care a trait-o in adolescenta. Gabriela a fost violata de un necunoscut pe cand avea 14 ani si locuia inca la Cluj, dar, de rusine, solista nu a spus nimanui.

'Lembit o sa fie de-a dreptul socat cand o sa citeasca in ziar ca am fost insarcinata cu copilul sau. Dar chiar nu am stiut cum sa-i spun. Ma simt ingrozitor ca nu l-am anuntat', isi incepe Gabriela tragica poveste. 'Nici mamei nu i-am zis. Doar sora mea, Monica, a stiut'. Cu toate ca se gandea cu groaza ca un copil i-ar afecta cariera de cantareata, Gabriela nu a luat in calcul intreruperea sarcinii. A asteptat un moment propice, sa-si faca curaj pentru a dezvalui secretul... dar, din pacate, nu a mai fost nevoie sa anunte pe nimeni. Pe 21 iunie, dupa ce s-a intors de la o petrecere in scop caritabil, Cheeky Girl a simtit ca i se face rau. 'Am inceput sa am sangerari si am strigat-o pe mama, care m-a calmat si apoi m-a dus la spital', povesteste cu ochii rosii de plans solista, adaugand ca pierderea sarcinii a daramat-o pur si simplu psihic.

La 14 ani, dupa un chef, a fost fortata sa faca sex oral

In randul marturisirilor socante, Cheeky Girl Gabriela a dezvaluit in paginile tabloidului britanic ca la varsta de 14 ani a fost violata de un conational de-al ei. Romanca a povestit ca a fost invitata la o petrecere, in orasul ei natal, Cluj, de un tanar de 21 de ani, un cunoscut de-al familiei. Ei au hotarat sa faca o plimbare prin parc, unde la un moment dat tanarul a lovit-o, i-a luat geanta si i-a spus ca ar fi bine sa faca tot ce ii ordona el daca vrea sa mai ajunga intreaga acasa. 'M-a impins langa un copac si eram foarte speriata', isi aminteste Gabriela, cu lacrimile curgandu-i siroaie pe obraji. 'Am inceput sa tip la el si sa-l lovesc cu mainile, dar mi-a tras un pumn in cap. Aproape mi-am pierdut cunostinta si am cazut la pamant. Atunci el mi-a mai tras o palma peste fata si a incercat sa ma dezbrace, mainile lui erau peste tot. M-a pus in genunchi si m-a fortat sa ii fac sex oral. Era foarte agresiv, ma impingea si ma lovea, nu aveam nici o scapare. Eram atat de inspaimantata incat am facut ce mi-a spus', a detaliat Gabriela.

Cantareata a mai precizat ca i-a fost atat de rusine de tot ce s-a intamplat, incat nu a mers la politie si a incercat doar sa isi stearga din memorie acel episod groaznic din viata ei.

L-a parasit pe englez, dar inca mai poarta inelul de logodna pe care acesta i l-a daruit acum cateva luni

Gabriela Irimia s-a despartit de parlamentarul britanic Lembit Opik in urma cu doua saptamani, din cauza ca 'se simtea sufocata de iubitul sau'. Pe de alta parte, Margareta, mama solistei, a declarat ca fiica sa poarta inca inelul de logodna pe care acesta i l-a daruit acum cateva luni, dar ca a avut nevoie de o pauza. Mai mult, mama a adaugat ca Opik a jignit-o pe cantareata cerand-o in casatorie la scurt timp dupa moartea bunicii acesteia, cand Gabriela era inca in doliu.

sursa:libertatea.ro

Niciun comentariu: