joi, 24 iulie 2008

Boschet rupe tacerea!


Fostul iubit al Andreei Spataru sustine ca bruneta "hartuita" nu e genul lui si a sfatuit-o pe "victima" sa anunte politia, daca se mai simte amenintata


Acuzat ca i-ar face zile negre Elenei Hueanu, fostul iubit al Andreei Spataru sustine ca n-a incercat s-o agate pe proaspata actrita, motivand ca brunetele il cam lasa rece. "Pe bruneta care sustine ca am hartuit-o am vazut-o doar o data, la o cafenea. Daca s-a simtit amenintata, de ce n-a sunat la politie?! Nu am asteptat-o in fata casei, nu am urmarit-o si nici nu am de gand sa ma dau la ea. Unul dintre motive ar fi ca nu imi plac brunetele. Probabil ca fata n-are pe spatele cui sa-si faca reclama", a punctat Ionel Cojocea, zis Ion "Boschet". Pe de alta parte, actrita Elena Hueanu din Timisoara isi mentine acuzatiile. Ea s-a plans apropiatilor ca, marti seara, "Boschet" a urmarit-o cand a iesit dintr-o cafenea de pe Dorobanti. "A luat-o de mana, i-a spus ca o iubeste si ca o doreste si i-a urlat in gura mare numarul lui de telefon. Fata i-a spus sa il lase in pace si a fugit", a spus un martor, fapt confirmat si de catre angajatele unei cofetarii din apropierea cafenelei. Ieri dimineata, dupa ce a citit CANCAN, "Boschet" s-a enervat si i-a transmis brunetei ca o va invineti, asa cum a invinetit-o si pe Andreea Spataru. "Ai facut declaratii la ziar? Te-ai dus la CANCAN, sa iti faci reclama? Imi placi foarte mult, dar nu fi perversa, ca iese rau, iti sparg mutra", i-ar fi transmis acesta prin intermediul unui amic comun.
sursa: cancan.ro

Niciun comentariu: