sâmbătă, 28 iulie 2007

Nicoleta - Hi-Q - fita de vedeta


Nicoleta (Hi-Q) şi-a luat microfon placat cu aur
Solista a investit în originalul microfon nu mai puţin de 8.000 de euro, modelul fiind deţinut şi de celebrul solist Peter Gabriel. Nicoleta de la Hi-Q şi-a achiziţionat un microfon placat cu aur, singurul din România, în valoare de 8.000 de euro. Modelul microfonului este unic în România, iar mândria membrilor trupei pop Hi-Q este cu atât mai mare cu cât celebrul interpret Peter Gabriel posedă un astfel de model. "Acest microfon este un cadou pe care voiam de mult timp să mi-l fac. Nu aş dori să-l înţeleagă lumea ca pe un moft sau ca pe un motiv de a ieşi în evidenţă. Mă pasionează foarte mult muzica, îmi place ceea ce fac, mă implic total şi tocmai din acest motiv nimic nu mi se pare prea mult când vine vorba de acest domeniu", a spus Nicoleta Drăgan. Acest microfon peste mult timp va reprezenta o amintire frumoasă a clipelor petrecute pe scenă", a mai declarat Nicoleta. Din păcate, solista îl va folosi doar pentru playback, căci vocea nu prea o ajută să cânte live.


sursa: click.ro

Niciun comentariu: