miercuri, 25 iulie 2007

Lavinia Parva - vrea sa devina impresara

Lavinia, sexy impresara
Dupa moda lansata de Ana Maria Prodan, fosta membra a trupei Spicy Lavinia Parva isi doreste sa devina impresar. Dar nu in fotbal, ci in muzica.
Sexoasa bruneta si-a descoperit o noua pasiune: impresariatul artistic. Dupa patru ani de activitate pe scena, ea s-a gandit ca ar putea face mai mult decat sa cante, mai ales ca a absolvit de curand Facultatea de Management si Marketing cu o nota foarte mare. 'Mi-ar placea ca si artistii romani sa beneficieze de contracte profesioniste, asa cum este in afara tarii, unde fiecare intelegere este respectata pana la cel mai mic detaliu, iar din muzica se castiga foarte bine. La noi, piata muzicala e inca in formare si mai avem multe de invatat', spune bruneta, care se pregateste pentru o vacanta plina de concerte. 'Nu cred ca voi avea parte de o vacanta in adevaratul sens al cuvantului, pentru ca am multe spectacole in vara asta. Am fost cateva zile la mare, m-am bronzat, dar atat. Abia am avut timp sa invat pentru licenta', ne-a mai marturisit ea.Bruneta Lavinia va fi al doilea impresar sexy din Romania, dupa frumoasa 'procuratoare' de fotbalisti Ana Maria Prodan.
sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: