miercuri, 25 iulie 2007

Mirabela Mocanu - dama de companie a lui Julio

Platita cu 100 de lei sa iasa cu Julio.
Dupa ce 'Libertatea' a scris, in urma cu o saptamana, despre mofturile lui Julio Iglesias din timpul concertului de la Sibiu, noi amanunte ne-au fost destainuite: cantaretul a avut 15 dame de companie in cele patru cat a stat in oras.
Mirabela Mocanu, de 26 de ani, sustine ca este una dintre cele 15 frumoase pe care Julio Iglesias le-a avut alaturi la Sibiu, in timp ce servea masa. Fata locuieste in oras, impreuna cu bunica ei. 'Am fost dama de companie a lui Iglesias. M-a sunat o prietena si mi-a spus ca organizatorii cauta fete care sa ii tina de urat.
M-a asigurat ca totul se va rezuma doar la zambete si discutii, iar pentru trei intalniri am primit 300 de lei. Am fost alese dupa cum aratam, nu a contat ca nu vorbeam engleza sau spaniola. Julio le-a spus unor fete ca din acest turneu va castiga patru milioane de euro si ca ar fi dorit sa cumpere o casa in Sibiu, dar preturile i s-au parut mai mari decat in Spania', ne-a spus Mirabela.
"A cerut si un show in camera"'Mai stiu ca in ultimele doua nopti petrecute aici, Iglesias a cerut trei fete pentru un show in camera, dar nu am fost selectata', a mai sustinut fata.
Iglesias, cetatean de onoare al BacauluiLuni seara, Julio Iglesias a primit de la presedintele Consiliului Judetean Bacau, Dragos Benea, distinctia de cetatean de onoare al Bacaului. Odata cu diploma, a primit si stema judetului, precum si o medalie cu Stefan cel Mare. 'Le voi da medalia copiilor mei, pentru ca asa pot invata usor istoria lumii', a declarat Iglesias.

sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: