joi, 9 octombrie 2008

Magda: "Îmi place tipul de bărbat ti­mid, intelectual şi cu bani"


Magda Ciumac face tot ce ii stă in putinţă pentru a-l impresiona pe milionarul Călin Fusu. De aceea, la proba de talente artistice din cadrul emisiunii "Ine­lul cu diamant", de la Euforia TV, ea şi-a pus la bătaie toate atuurile fiz­i­ce.
Magda şi-a unduit în stil oriental, extrem de provocator, şoldurile şi bustul, în faţa bărbatului, pe una din melodiile lui Tar­kan, reuşind să-i smulgă omului de afaceri câteva zâmbete de satisfacţie."Afaceristul e exact tipul meu de bărbat"
"Afaceristul e exact tipul meu de bărbat: brunet, ti­mid, intelectual şi cu bani. Îmi place foarte mult. Şi chiar dacă nu o să câştig, nu înseamnă că nu mă pot întâlni cu el după aceea. Deo­cam­dată am încredere că voi ajunge cel puţin în fi­na­lă, deci nici nu mă gân­desc să ies din competiţie", a de­cla­rat Magda i­mediat după în­cheierea fil­mărilor pentru cea de-a do­ua ediţie a showului în care concu­rea­ză pentru câştigarea u­nui inel cu diamant în valoare de 11.000 de eu­ro. To­tuşi, ju­riul nu a fost la fel de în­cântat de pres­taţia Mag­dei. Mirela Ves­can, make-up artist, a consi­de­rat că bru­­neta nu s-a descurcat prea bine. "Sunt convinsă că ştii să cânţi mai bine dec­ât ai dan­sat", a spus ea, în timp ce Călin Fusu i-a luat apă­ra­rea, considerând că miş­­că­rile lasci­v­e ale acesteia ar fi fost şi mai provocatoa­re da­­că ar fi fost o masă pe ca­re să dan­se­ze.
Mag­da a re­uşit totuşi să intre în gra­ţiile milio­na­ru­­­lui, care i-a pro­mis că va fi cu ochii pe ea în continuare.Sărut fierbinte într-una din ediţiile viitoareÎn viitoarele ediţii ale emisiunii de la Euforia TV, Magda va mai putea fi văzută cum râde la comandă, timp de 30 de secunde, pentru a-i demonstra milionarului cât de atractiv şi firesc este zâmbetul ei.
De asemenea, ea a filmat ieri şi pentru ediţia din 19 octombrie a emisiunii de la Euforia Tv în care a trecut şi de “Testul Sărutului”. “Călin Fusu sărută extraordinar de bine chiar dacă este timid. Mi-a plăcut foarte mult acel moment şi sunt convinsă că şi el l-a apreciat”, ne-a declarat Magda.
sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: