joi, 9 octombrie 2008

Becali: "Nu ştiu eu să umblu cu globurile astea!"


În ziua în care şi-a lansat blogul personal, Gigi Becali a recunoscut, nonşalant, la Realitatea TV, că habar nu are cum să "umble cu globul".
"Consilierii mei au avut ideea cu globul (n.r. blogul), şi eu am zis că e bine aşa. Nici nu ştiu ce au scris ei acolo. Ei îmi cunosc ideile şi probabil că s-au gândit că aşa ar fi mai bine să facem. De exemplu, eu cu Dan Voiculescu nu mai am nimic, ei au scris altceva acolo. Eu şi uitasem că-mi fac blog, când m-au întrebat ziariştii, am zis că nu e adevărat. Pe urmă mi-am adus aminte", a explicat Becali, care a mai dat de înţeles că îşi doreşte o relaţie mai bună cu vechiul său duşman, Dan Voiculescu. "De ce să mă cert eu cu el, ce-am de câştigat?".
sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: