duminică, 19 octombrie 2008

"Fetele erau moarte după Dani"

Marian Vlasici, primarul din Lupac de Caraş-Severin, domneşte discret peste cele patru sate ale comunei, Clocotici, Rafnic, Vodnic şi Lupac. Deşi are în grijă 3.000 de suflete, cât adună toate localităţile la un loc, edilul şi-l aminteşte bine pe Dani Oţil, vedeta ajunsă peste noapte, la braţul Mihaelei Rădulescu, pe prima pagină a presei din România.



Libertatea: A năvălit presa în Clocotici?
Marian Vlasici : Încă nu, dar suntem pregătiţi, că noi am fost tot timpul primitori, cu toată lumea.

De unde vine numele Oţil?
E croat numele, dar parcă e şi cu o rădăcină în Bosnia. Vă daţi seama, în 650 de ani de când suntem aici, s-au mai adaptat la limba română. Şi eu am sânge croat.

Îl cunoaşteţi pe Dani?
Cum să nu? Aici a copilărit, a stat până pe la 13-14 ani la casa din Clocotici, un sat la 15 kilometri de Reşiţa. De fapt, aici locuiesc bunicii lui din partea tatălui.

Şi părinţii?
Părinţii lui au stat la Reşiţa, unde a plecat şi el, până să intre la liceu. Taică-su, care a fost profesor, a ieşit la pensie şi locuieşte acum mai mult prin Clocotici, iar maică-sa lucrează la Trezoreria din Reşiţa. Oameni de treabă, de nădejde!

Cum era Dani în adolescenţă?
Năzdrăvan nevoie mare, dar foarte deştept! Când era la Reşiţa, pe la 17-18 ani, mai aducea sâmbătă seara, la discoteca din sat, fete de la oraş, care mai de care mai frumoase. Umbla cu câte trei deodată! Ştia să vorbească cu ele, nu era vreun încuiat. Din ce ştiu eu, a avut mereu parte de fete frumoase. Erau moarte după el! Nu l-aţi văzut la televizor cum zâmbeşte?

Când a trecut ultima dată pe aici?
Să zic că s-a făcut un an de când nu l-am mai văzut pe la noi. Dar înainte venea cu prietenii şi stăteau mult la vorbă, că aveau unde să se distreze.

Când Mihaela făcea sex, Dani era la grădiniţă!

Într-un interviu acordat anul trecut revistei “Tango”, Mihaela recunoştea sincer că şi-a început activitatea sexuală când nu împlinise 17 ani. “Iubitul meu mă tot săruta, mă tot ameţea, dar era mult prea timid pentru planurile mele. Am preluat conducerea, urmărindu- mi instinctul, căci experienţa nu exista”, a declarat vedeta. Aşadar, cum Mihaela e născută în 1969, întâmplarea cu pricina se plasează undeva prin 1986, an în care Dani Oţil, născut în 1980, tocmai termina grădiniţa!
sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: