joi, 9 octombrie 2008

Cristi Chivu: "Bebeluşa e deja fata lui tata!"


Căpitanul naţionalei de fotbal, Cristi Chivu, este innebunit după copilul din burtica Adelinei. Apariţia pe lume a primului său copil este aşteptată cu mare interes de către jucătorul lui Inter Milano, Cristi Chivu, a cărui cea mai mare plăcere în această perioadă este să meargă la ecograf pentru a studia fiecare detaliu din burtica soţiei sale, Adelina.Dacă nu aş fi locuit în Italia, aş fi născut în ţară, însă medicul meu mi-a recomandat să nu zbor în ultimele două luni de sarcină, şi nu aş putea sta atâtea zile departe de Cristi ca să nasc în ţară", a mărturisit Adelina Elisei, bucuroasă că sarcina îi merge foarte bine.
"Trimestrul doi este cea mai frumoasă perioadă din sarcină, pentru că nu am greţuri, ameţeli şi îi simt toate mişcările bebeluşei. De asemenea, nici burta nu este foarte mare. Când suntem acasă, Cristi se joacă tot timpul cu burtica, deşi mă gâdilă foarte tare. El şi-a dorit tot timpul o fetiţă, iar acum asta mică e deja fata lui tata.
La ecograf îmi pun şedinţele în funcţie de programul lui Cristi, pentru că vrea neapărat să fie acolo, chiar dacă poate vedea ecografiile mai târziu pe calculator. Studiază fiecare detaliu al bebeluşului, ultima oară voia să-i vadă femurul. E înnebunit după bebeluşă", a povestit amuzată Adelina. Ea şi-a schimbat în ultimul timp şi regimul alimentar, mâncând mult mai multe fructe şi produse lactate, urmând să nască în jurul zilei de 20 februarie în Milano.
"Mourinho este un om extraordinar"
Adelina a avut ocazia să-l cunoască personal pe celebrul Jose Mourinho, în prezent antrenorul lui Chivu la Inter Milano. "Cristi este un om norocos să aibă aşa un antrenor. L-am cunoscut pe Mourinho şi mi se pare un om extraordinar", a arătat Adelina Elisei.

sursa: libertatea.ro