miercuri, 13 octombrie 2010

Ovidiu Lipan Țăndărică: "Regret că nu m-am căsătorit cu Corina Chiriac"

Ovidiu Lipan Tăndărică, toboşarul trupei Phoenix, a infirmat zvonurile conform cărora ar fi făcut sex cu cantăreaţa Corina Chiriac pe balcon şi i-a cerut fostei iubite să ia in ras cele apărute in presă.

Invitat în platoul emisiunii "Acces direct", Țăndărică a spus că a iubit-o foarte mult pe celebra cântăreaţă şi regretă că nu şi-a unit destinul cu aceasta.

"Eu am privit acest lucru cu umor. Nu cred că am făcut un lucru atât de deosebit iubind şi nu înţeleg vehemenţa Corinei. Destinul fiecăruia dintre noi a fost altul şi nu am ajuns să ne căsătorim, deşi eu mi-am dorit asta. Pot spune că regret acest lucru. Am avut nebunia asta cu muzica şi sper că am ales bine", a spus Ovidiu Lipan Țăndărică.

Nicu Covaci: "Corina era ahtiată după Țăndărică"

Nicu Covaci, fondatorul trupei Phoenix, a dezvăluit că artista Corina Chiriac era foarte îndrăgostită de Țăndărică şi îl supraveghea chiar şi la repetiţii.

"Corina era foarte posesivă. Era ahtiată după Ovidiu. Mereu insista să se întâlnească şi el fugea de la concerte ca să fie cu ea. Venea mereu şi la repetiţii ca să nu-l scape din ochi", a spus Covaci.


Niciun comentariu: