miercuri, 13 octombrie 2010

Adela Popescu nu spune nu schimbărilor: ”Anul viitor aş putea avea părul mov”

După ce şi-a schimbat look-ul de nenumărate ori, Adela Popescu susţine că nu are absolut nicio problemă cu aceste schimbări atunci când îi sunt cerute de rolul în care joacă.

În prezent, Adela a adoptat o culoare destul de aprinsă a părului, dar se pare că acest lucru pentru ea nu are o foarte mare importanţă.

"Eu am spus: pot să ma fac oricum în cap, nu am nicio problemă! Nu ăsta e sensul vieţii! Am învăţat să îmi iubesc personajele, deci dacă e să mă întrebi care este lookul meu preferat dintre câte am avut, voi spune că acesta. La anul, dacă voi fi mov, voi spune ca aşa îmi place cel mai mult", a spus Adela pentru Perfecte.ro

Totuşi există un sacrificiu pe care Adela l-ar accepta mai greu pentru un rol: acela de a se îngăşa.

"Nu ştiu dacă aş fi dispusă să mă îngraş 20 de kg pentru un rol, deoarece implica un risc de sănătate, aş avea o mică problema cu asta, ar trebui să te îngraşi cu cap", spune Adela.

Niciun comentariu: