miercuri, 13 octombrie 2010

Horia Brenciu a plâns într-un club de noapte

Horia Brenciu face doar ce-i spune inima. Artistul s-a emoţionat aşa de tare în timpul unui concert care a avut loc într-un club, încât a început să plângă. Vedeta nu s-a jenat să dea frâu liber sentimentelor, iar această deschidere a dus la o apropiere între el şi spectatori.

"Muzica m-a sensibilizat să fac ce-mi spune inima, în special faţă de prieteni. Eu sunt un plângăcios, sunt un romantic. Experienţele vieţii mele m-au condus să fiu deschis faţă de oameni. Am plâns pe scenă, într-un club, la un concert. Am cântat piesa "Lucruri simple" şi am lăcrimat. Publicul a reacţionat pozitiv şi de aceea m-am simţit mai aproape de fani", a mărturisit Horia Brenciu la Observatorul de la Antena 1.

Artistul a lansat videoclipul piesei "Fac ce-mi spune inima". Vezi mai jos clipul!


Niciun comentariu: