miercuri, 10 decembrie 2008

Teo: "Eu, când spun prieten, îmi apare mecla pocită a lui Mircea Badea"


Una dintre cele mai iubite vedete din Romania, Teo Trandafir mărturiseşte că singurul ei prieten adevărat este Mircea Badea cu care spune că are o relaţie specială care durează de ani buni."Mircea este singurul meu prieten adevărat. Eu, când spun prieten, îmi apare mecla lui pocită. Trebuie să-ţi vorbesc despre dinamica relaţiei, pentru că ea nu a fost o relaţie pur şi simplu, ci o relaţie cu dinamica ei. Mircea m-a prins pe mine într-un moment în care eu nu eram matură. Păream, dar nu eram. El era. Ştia mai multe lucruri decât mine, înţelesese mai multe despre viaţă, numai că le înţelesese prost", aşa descrie Teo relaţia pe care o are cu Mircea Badea, într-un interviu realizat de Marius Tucă, publicat în Jurnalul Naţional.
"Între noi a fost o flamă atât de tare şi o scânteie atât de puternică încât n-am fost în stare de nimic, pentru că am râs foarte mulţi ani. Atât de bine ne înţelegeam numai când ne uitam unul la altul. A adus de la mamaia nişte extraveral şi a zis că dacă luăm extraveral nu o să mai râdem atât", dezvăluie Teo, amintindu-şi de perioada în care era colegă de platou cu Badea.

Niciun comentariu: