miercuri, 10 decembrie 2008

Îl dau pe mâna poliţiei


Magda Ciumac se răzbună pe Tolea, că nu a lăsat-o să-şi vadă copilul.Cearta dintre Magda şi Tolea, reizbucnită din cauza copilului celor doi, Sasha, a devenit un caz penal. Astfel, vedeta OTV a depus luni seara plângere împotriva soţului ei, explicându-le poliţiştilor că se teme de faptul că luptătorul îşi va pune în practică ameninţările, că îi va sparge uşa de la casă şi o va ucide în faţa băieţului de doar doi ani.“Am fost şi la Poliţie să depun plângere şi să cer să fiu protejată în caz că Tolea îşi pune în practică ameninţările. Acum mă aştept ca din moment în moment să apară la uşa mea şi să intre în casă cu forţa. Cine ştie de ce e în stare să-mi facă mie şi copilului, mai ales că nu am mai vorbit cu el de când mi-a zis că mă omoară. Mi-a spus că mi-am semnat condamnarea la moarte pentru că l-am luat pe Sasha de la el de acasă şi cred că vorbea serios”, ne-a spus Magda Ciumac. Se teme că va fi ucisăÎn timp ce se juca cu Sasha, vedeta OTV ne-a mărturisit că e nerăbdătoare să vină ziua procesului de divorţ, să fie separaţi şi oficial, precum şi înfăţişarea pentru judecarea custodiei copilului. “Aştept cu nerăbdare să vină ziua procesului de custodie, să-mi câştig în instanţă fiul. Dar eu nu sunt ca el, eu o să-l las să-şi vadă băieţelul, aşa cum va decide judecătorul. Şi acum, dacă ar suna şi ar spune că nu vine cu scandal, l-aş lăsa să-l vadă pe Sasha, pentru că ştiu că e dureros să nu-ţi vezi băieţelul cu lunile, aşa cum am păţit eu”, ne-a mai spus Magda.

Niciun comentariu: