duminică, 14 decembrie 2008

Actriţa Ioana Ginghină cumpara cadouri

"Am ieşit la plimbare cu Ruxi şi i-am povestit tot drumul despre Moş Nicolae şi despre darurile lui. Se uita mirată la mine şi amuzată. Anul ăsta, Moşul care vine la copii cuminţi i-a adus două vestuţe, doi pantalonaşi şi multe jucării chiţăitoare", mărturiseşte vedeta Acasă.
Deşi fiul ei este acum un adolescent, Eugenia Şerban s-a pregătit să-l ajute pe Moş Nicolae să îi aducă lui Lorans ce-şi doreşte.
"Anul acesta Lorans, care e de acum un tânăr cu pretenţii, mi-a spus că ar vrea de la Moş Nicolae haine. Şi pentru că a fost cuminte, a primit cadoul dorit", spune Eugenia.
Şi îndrăgita actriţă Adela Popescu l-a ajutat pe Moş Nicolae să ajungă la nepoţeii ei, pe care îi iubeşte foarte mult, cu multe jucării.
"Le-am luat câteva hăinuţe, nepoţelului un trenuleţ, iar celei mici o jucărie care scoate tot felul de sunete. M-am simţit foarte bine când am scotocit prin magazine în căutarea unui cadou pentru cei mici. Am simţit din nou bucuria de a dărui", mărturiseşte zâmbind Adela.

Niciun comentariu: