luni, 1 decembrie 2008

Gabriel Fătu s-a ajuns şi a uitat de prieteni. Duşmanii vor să-l omoare


Am primit la redacţie un mail în care o domnişoară, ce pare să îl cunoască destul de bine pe Gabriel Fătu, se arată ofuscată de noua atitudine a vedetei OTV. Din scrisoarea ei reiese că Fătu a fost un băiat ca oricare altul, liniştit, care circula cu tramvaiul, cumpăra de-ale mâncării de la ţărani şi multe altele. Acum, se plimbă cu BMW şi nu mai are timp de prieteni. Mai multe, puteţi afla chiar din scrisoare.„Cândva am fost colegi. Era un băiat simplu, liniştit, deosebit. Acum, s-a ajuns... Pardon, a ajuns mare. Îl ştie toată ţara şi e foarte ocupat. Nu mai are timp de nimic. De prieteni, de o cafea, de a vorbi câteva minute la telefon. Tot timpul e pe fugă, tot timpul în întârziere. Şi vorbeşte non stop la telefon. Nu se ştie cu cine. Nu cu prietenii, NU cu familia... Când mergea cu tramvaiul, cu siguranţă că era mai liniştit. Şi, poate, mai fericit. În studenţie, mergea în Piaţa Unirii şi lua, seara, de la ţărani, ce mai rămânea din cursul zilei: varză, morcovi, salate, spunând că are acasă un iepuraş. De când i-a dat Diaconescu BMW e şi mai ocupat. S-a întâlnit o prietenă de-a mea cu el, absolut întâmplător. A vrut să îi facă o poză şi s-a ofuscat. De ce trebuie să ştie toată lume că el are BMW? Nu sunt destui care îl urăsc şi care vor să îl omoare? Nu i-au spart cealaltă maşină? Acum să i-o spargă şi pe aceasta?Eu nu îmi doresc asta... Însă, mi-ar plăcea să revină pe pământ...
O fostă. Prietenă!
P.S. Oare a cui este acea mânuţă cu unghii roz, din noul său BMW???“

Niciun comentariu: