duminică, 14 octombrie 2007

Sorinel Puştiu are sală de fitness acasă


În cartierul bucureştean Crângaşi, pe strada Nicolae Filimon, se înalţă semeaţă o vilă somptuoasă din piatră de râu. Un gard înalt înconjoară construcţia, împiedicându-i pe indiscreţi să vadă ce se află dincolo de dalele de piatră ale gardului. Proprietarul casei este nimeni altul decât Sorinel Puştiu, unul dintre maneliştii care, înainte de a opta pentru o carieră în muzică, a cochetat mult timp cu sportul de performanţă. Una dintre încăperile reşedinţei sale din Crângaşi, încărcată până la refuz cu tot felul de aparate de fitness şi de forţă, vorbeşte de la sine despre fosta pasiune a cântăreţului.
Fost boxer de performanţă, Sorinel Puştiu a rămas şi în ziua de azi îndrăgostit de mai vechea lui pasiune pentru sport. Pentru că a trecut cam multişor de când a pus mănuşile în cui, dar nici nu vrea să renunţe definitiv la sport, Sorinel a găsit o soluţie de compromis.
Şi-a transformat una dintre încăperile casei într-o veritabilă sală de fitness în care ori de câte ori are ocazia îşi petrece timpul în compania aparatelor de forţă. “Genul acesta de sală te ajută să fii mereu în formă. Acesta este motivul pentru care am construit-o. Îmi place să arăt bine”, ne-a mărturisit manelistul, care spune că a dat “o căciulă de bani” pentru amenajarea sălii lui de fitness.
“Am, acolo, o grămadă de aparate, de la cele de forţă, la binecunoscuta bicicletă. Antrenamentele de menţinere a condiţiei fizice nu le fac niciodată singur, ci în compania lui Dany, puştiul meu de 6 ani, care se dă în vânt după sport şi care, în mod cert, într-un viitor apropiat mă va urma nu doar în cariera de cântăreţ, ci şi în aceea de boxer”.
Sorinel Puştiu ne-a mai spus că a investit o avere şi în locuinţa sa din Crângaşi. “Mi-am dorit întotdeauna ca familia mea să locuiască într-o casă cu arhitectură deosebită, din care să nu lipsească nimic din confortul de zi cu zi”, a mai adăugat manelistul, care, în zilele de vară, obişnuieşte să petreacă ore întregi pe terasa cochetă, amenajată în curtea interioară, la doi paşi de intrarea în imobil.


sursa: click.ro

Niciun comentariu: