luni, 14 ianuarie 2008

Botezatu si vacanta la capatul lumii

Creatorul de moda Catalin Botezatu a revenit zilele trecute in tara, dupa o vacanta de vis petrecuta in Singapore si in Malaysia.
In cele 10 zile de vacanta, Catalin a vizitat templele budiste, a facut safari si s-a bucurat de compania a doua rusoaice frumoase, chiar in noaptea de Revelion.A facut Revelionul cu doua rusoaice.
'Am avut o vacanta de neuitat. Revelionul l-am petrecut la Singapore, la unul dintre cele mai exclusiviste hoteluri din lume, Fullerton, in compania a doua rusoaice. Una dintre ele era descendenta a unui tar rus. Pot sa sa spun ca in noaptea dintre ani am vazut cel mai frumos foc de artificii din viata mea', ne-a povestit Catalin. Ajuns in Singapore, vedeta nu a putut rata China Town si Little India. Dupa Revelion, el a plecat in Malaysia, unde a vizitat templele budiste din zona, stiut fiind faptul ca e un iubitor al acestei culturi. 'Am vazut acolo cea mai mare statuie budista din lume, suflata cu aur. M-a impresionat arhitectura acelor locuri', a declarat Catalin pentru Libertatea.
Va avea prezentare in Austria
Dupa cele 10 zile de vacanta, creatorul a revenit cu forte proaspete si se pregateste de zor pentru o prezentare de moda, saptamana viitoare, in Austria. 'Voi prezenta in fata a 3.000 de persoane, 500 dintre ele fiind VIP-uri din Germania si Austria', ne-a declarat designerul.

Sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: