vineri, 16 august 2013

Analia Selis îşi face vilă în Pipera

Pentru că se teme de cutremur, solista vrea casă pe pământ.

Solista s-a săturat să stea la bloc şi intenţionează să-şi construiască o casă în afara Bucureştiului, pe motiv, spun gurile rele, că se teme de cutremur.
Pentru că a câştigat binişor din mu-zică în România, cântăreaţa argetiniană vrea să-şi achiziţioneze un teren pentru a-şi construi o vilă cochetă în zona Pipera.
“Deocamdată eu şi soţul meu Răzvan stăm într-un apartament la bloc. Visul meu este să am o căsuţă a mea pe pământ. Am văzut deja câteva terenuri şi rămâne să mai negociem cu privire la preţul lor”, a declarat Analia pentru Click!
Pentru că şi ea şi Răzvan sunt prinşi cu foarte multe turnee şi concerte, cei doi soţi apucă să se vadă o dată la două săptămâni. “Ne întâlnim foarte rar. Răzvan, care e şi el muzician, pleacă foarte mult în afară, eu am la rândul meu concerte în ţară, aşa că ne cam sacrificăm viaţa personală. Asta e soarta artiştilor”, a adăugat solista din Argentina.

Niciun comentariu: