duminică, 30 noiembrie 2008

Mircea Badea către Andrei Gheorghe: "Du-te mă-n p*** mea!"


Mircea Badea a intrat intr-un nou război, poate cel mai dur dintre toate. Şi asta pentru că, de cealaltă parte a baricadei este Andrei Gheorghe, personajul care, până la explozia de popularitate a lui Mircea, era "răzvrătitul" preferat al publicului, aceeaşi postură care îl prinde de minune acum pe Badea.
Atacat în presă de Gheorghe printre altele pentru că a prezentat la "În gura presei" o carte a iubitei sale, Carmen Brumă, Mircea Badea a ripostat virulent pe blog:
"Nu am lăudat cartea lui Carmen Brumă. Doar am prezentat-o succint. Chiar dacă aş fi avut păreri în legatură cu ea, nu e nici o problemă. "În gura presei" e o emisiune de opinie. Mi-o manifest tot timpul. Faptul că îi spun pe nume, că aşa o cheamă, mi se pare un act normal, de decenţă. N-avea nicio importanţă în referinţa la carte, orice fel de legatură sentimentală şi de aşternut, cu cetăţeanca."
Badea se referă şi la "vina de a nu-l ataca pe Voiculescu" în emisiunile sale, de asemenea un subiect invocat de Andrei Gheorghe. "Nu mi se pare MORAL ca atâta timp cât prestez la Antene să-l înjur pe patron. Dacă însuşirile negative ale personajului patron devin insuportabile şi de netolerat, îmi dau demisia şi-l înjur până când o să aibă Gheorghe din nou emisiune, adică o eternitate."
Atacul la Gheorghe începe însă abia acum. Badea se referă la fostul realizator de la ProTV, Antena 1 şi Realitatea TV drept un personaj care nu mai e în joc şi stă pe margine unde "interpretează rolul lui Iisus mâncând seminţe".
"Domnu’ Andrei Gheorghe, eu niciodată, niciodată, dacă aş bea alcool, nu m-aş sui la volan. Pentru asta, domnule Andrei Gheorghe dă-mi voie să-ţi spun un principial şi intelectual: ”Du-te mă-n p*** mea !”

Niciun comentariu: