vineri, 28 noiembrie 2008

Ilinca Vandici nu vrea să poarte numele lui Alin Cocoş


Despre relaţia dintre Ilinca Vandici şi Alin Cocoş s-au spus multe şi mărunte. Că s-au despărţit, că s-au mutat împreună, ba chiar că frumoasa blondă a fost cerută în căsătorie. Nimic adevărat din toate acestea, cel puţin aşa susţine Ilinca.

"Nu am vorbit niciodată despre căsătorie şi nici nu am fost la Paris să mă ceară de nevastă. Nu ştiu de unde tot apar astfel de informaţii, dar nu este nimic adevărat" , a spus vedeta pentru Gardianul.

Şi pentru că la un moment dat va trebui să îşi pună pirostriile, Ilinca refuză categoric să renunţe la numele de fată pentru cel al iubitului ei Alin Cocoş, asta în cazul în care el va fi cel care-o va duce în faţa altarului.

"Nu prea suna bine Ilinca Cocoş! Oricum, dacă mă voi mărita vreodată cu Alin, rămân la numele meu pentru a evita cacofonia, dar şi pentru că i-am promis tatălui meu că îi duc numele mai departe. Este prea devreme să stabilim ceva, însa mi-ar plăcea sa ma cheme Ilinca Vandici Cocoş, şi astfel nici nu există o cacofonie în buletin", a adăugat frumoasa blondă.
sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: