duminică, 30 noiembrie 2008

Ce a scris Badea pe blogul sau.

Andrei Gheorghe se tavaleste in chinuri. Ma bucur. Cu atat mai mult cu cat este evident ca i le-am provocat. Isi explica absenta din media printr-un exces de principii. Atunci de unde vine excesul de complexe? Explica in interviul din Adevarul de ce e el mai bun ca mine si, ca urmare, de ce “alea bune n-are noroc in viata, mama!”
Nu am laudat cartea lui Carmen Bruma. Doar am prezentat-o succint. Chiar daca as fi avut pareri in legatura cu ea, nu e nici o problema. “In gura presei” e o emisiune de opinie. Mi-o manifest tot timpul. Faptul ca ii spun pe nume, ca asa o cheama, mi se pare un act normal, de decenta. N-avea nici o importanta in referinta la carte, orice fel de legatura sentimentala si de asternut, cu cetateanca. Gheorghe imi face o culpa pentru ca nu o invoc libidinos, “iubita”, iar asta il recomanda pentru o stralucita cariera la ziarul Libertatea sau la revista Star.
Despre absenta cvasigenerala a lui Dan Voiculescu in emisiune am vorbit de miliarde de ori. O s-o mai fac o data pentru Gheorghe, cu promisiunea ca daca nu pricepe nici de data asta, il astept sa se trezeasca din fumuri si ii fac o schema. Nu mi se pare MORAL ca atata timp cat prestez la Antene sa-l injur pe patron. Daca insusirile negative ale personajului patron devin insuportabile si de netolerat, imi dau demisia si-l injur pana cand o sa aiba Gheorghe din nou emisiune, adica o eternitate. Pe de alta parte, daca nu-l atac, nici nu-l laud. Plus ca emisiunea nu e despre laude. Si inca ceva: nu cred ca subiectul Dan Voiculescu face audienta. Ori eu cu asta ma ocup. Poate daca Gheorghe ar fi facut diferenta intre subiecte de audienta si celelalte, ar mai fi fost acum in joc si nu pe margine unde interpreteaza rolul lui Isus mancand seminte.
Aoleu !!!!!! Cand deschide subiectul cu politistii si cu aratatul muschilor pe post, imi crapa mie obrazul de rusine in locul lui. Dupa o suita de ” eu niciodata n-am…..”, “niciodata n-as….”, venite din partea domniei sale, e randul meu: domnu’ Andrei Gheorghe, eu niciodata, niciodata, daca as bea alcool, nu m-as sui la volan. Pentru asta, domnule Andrei Gheorghe da-mi voie sa-ti spun un principial si intelectual:” Du-te ma-n pula mea !”
P.S. Pricep de ce domnul Andrei Gheorghe a devenit Isus pe pamant: in momentul in care pune apa in gura, ea se transforma pe loc in vin.

Un comentariu:

Al3x@ spunea...

:)) tare de tot articolul.... mai ales treaba cu transformarea apei in vin.