sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Mihaela Rădulescu - Azi mi-e bine

Prima carte publicată de Mihaela Rădulescu, în 2007, când descoperise recent bucuria de a fi mamă, se intitulează “Despre lucrurile simple”. În prezent, Mihaela trăieşte o poveste de dragoste adolescentină şi apreciază la fel de mult lucrurile simple: spală vase, duce gunoiul, dă cu mopul în garsoniera iubitului şi poartă blugii acestuia la şedinţa foto pentru revista The One.
Ce face în prezent: “In general, fac ca voi toţi - trăiesc o poveste de dragoste, trăiesc o meserie, fiindcă meseria mea se trăieşte, nu se practică. Cred că fac bine. Mi-am ales singură nişte drumuri şi cred că le-am ales conştient. Nu mai am vârsta la care să zic că am ales din instinct. Am ales după cum simt şi sunt foarte împăcată cu aceste alegeri, fiindcă altfel nu cred că mi le-aş asuma. N-ai cum să nu fii judecat, etichetat. Toata lumea vrea să pună etichete, fiindcă e mai simplu. Trăiesc o perioadă de efervescenţă mediatică ce depăşeşte orice imaginatie”.
Despre relaţia fiului cu noul iubit: “Nu există o relaţie Ayan-Dani. Există o relaţie Ayan - părinţii lui şi aşa va rămâne. Asta nu înseamnă că vreau să-i ascund ceva copilului meu, dar când voi considera eu necesar să-i spun, o să-i spun varianta care să-l rănească cel mai puţin. De cele mai multe ori, copiii care trebuie să facă faţă divorţului părinţilor sunt şi mai afectaţi, fiindcă li se prezintă problema că pe o catastrofă. Or, noi, în situaţia asta, ne situăm la capitolul părinţi civilizaţi care sunt acolo amândoi odată pentru el, sunt acolo exact în dimineţile şi nopţile în care el are nevoie de noi”.
Despre viaţa ei: “Eu sunt un om foarte concret, fac toate activităţile unei femei normale, sunt capabilă să fac orice din zona asta, dar în acelaşi timp am o meserie care presupune că peste o oră să nu mă mai recunoşti: coafată, machiată, urcată pe tocuri, după ce am venit în tenişi şi cu blugii lui Dani la şedinţa foto”.

Niciun comentariu: