joi, 19 iunie 2008

El este cel mai tanar manelist


Ionut Cercel, cel mai tanar cantaret de manele din Romania, a primit cadou de la parinti un BMW X5, o masina de aproape 100.000 de euro. Desi are doar 12 ani, vedeta este pasionata de caii putere si spera ca la 18 ani sa conduca si un Bugatti Veyron sau o Zonda Pagani.
Ionut Cercel, cel mai tanar manelist din Romania, a primit cadou o masina. Pentru ca a fost cuminte tot anul, Ionut a fost rasplatit de tatal sau, celebrul cantaret de muzica lautareasca Petrica Cercel, cu un BMW X5 de aproape 100.000 de euro. Chiar daca are doar 12 ani, familia s-a gandit sa-i ofere lui Ionut o masina, pentru ca asta isi dorea el cel mai mult. 'Ce sa fac cu o bicicleta? Eu nu stau in fata blocului sa ma joc cu copiii, eu plec prin tara, la concerte, asa ca de o masina aveam nevoie', ne-a spus Ionut, proaspatul posesor al unui bolid de fite, de care momentan se bucura de el doar de pe bancheta din spate sau din dreapta soferului. Tatal lui Ionut s-a amuzat, spunand ca ar vrea sa mearga la Pitesti, pentru ca a auzit ca acolo se elibereaza permise contra cost chiar si pentru copii. Totusi prefera sa astepte pana cand fiul lui va implini 18 ani.
'Cand o sa am 18 ani, o sa-mi conduc chiar eu masina. Sper insa ca pana atunci sa castig suficienti bani incat sa-mi permit si un Bugatti Veyron sau o Zonda Pagani', a conchis Ionut. Baiatul are planuri mari pentru anul acesta. Dupa lansarea unor noi albume, ultimul dintre ele fiind 'La varsta mea', un produs semnat Autentic Music, Ionut va fi in curand patronul unei case de moda pentru copii, care ii va purta numele. 'Tatal meu a demarat deja aceasta afacere si urmeaza ca in aceasta toamna sa lansez pe piata prima mea colectie. Casa de moda "Ionut Cercel" va cuprinde atat haine de baietei, cat si pentru fetite. Sper ca printre clientii mei sa se numere fetita lui Irinel Columbeanu, dar si baietelul Romanitei Iovan', ne-a declarat viitorul patron.
sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu: