joi, 19 iunie 2008

Acuzatiile Dorei i-au ridicat tensiunea mamei Ralucai


Suparare. Parintii cantaretei s-au sufocat de indignare cand iubita lui Mitea le-a acuzat fiica de manevre murdare
Deconspirarea site-ului pe care Dora, iubita fotbalistului Nicolae Mitea, avea postata "fisa tarifara a serviciilor sexuale pe care le oferea", a facut-o pe aceasta sa arunce cu acuzatii in jurul ei. In incercarea de a explica ipostazele deloc placute in care era pusa, aceasta a declarat ca cineva i-a postat pozele pe acea pagina si ca are in vizor doua persoane care ar fi putut face acest lucru: o prietena a ei si fosta iubita a fotbalistului, Raluca Tanase de la Bambi. Acuzatiile au cazut ca un trasnet peste familia cantaretei care s-a simtit umilita de simpla asociere a numelui Ralucai cu Dora, daramite de ipoteza conform careia cantareata ar fi facut asa ceva. Bolnava cu inima, mama blondei de la Bambi a suferit chiar un puseu de tensiune la aflarea acestei teorii a Dorei. "Parintii mei sufera si sunt bolnavi. Eu nici nu ma mai gandesc la mine in astfel de situatii, dar ma tem pentru ai mei, care se supara foarte tare. In seara aia, mama a plans foarte mult si a avut probleme cu tensiunea din cauza aberatiilor acestei fete, pe care eu nu o cunosc. Eu am viata mea si prietenii mei, cantareti, actori, de o cu totul alta factura, nu imi ocup timpul cu astfel de lucruri de care sunt acuzata. Eu nu mai am nimic cu baiatul ala, totul s-a terminat civilizat si fiecare si-a vazut de viata lui. Scenariul asta este total absurd. Eu nu as face asa ceva nimanui", ne-a declarat cantareata. Familia Ralucai a mai fost pusa si in alte randuri in situatii delicate din cauza fotbalistului, care i-a acuzat ca se opun relatiei lui cu blonda.
Sursa: cancan.ro

Niciun comentariu: