luni, 2 noiembrie 2009

Mircea Badea, suspect de gripă porcină

Prezentatorul TV Mircea Badea a anunţat astăzi, prin intermediul blogului personal, că este suspect de gripă procină.

De asemenea, acesta a mai scris că va trebui să stea izolat până când rezultatele analizelor vor fi gata şi până la stabilirea exactă a diagnosticului.

“Sunt suspect de gripă porcină…Partea nasoală e că nu pot face emisiuni până aflu rezultatul. Nici la radio, nici la teveu. Mă enervează foarte tare. O să stau la fereală să nu mai dau şi altora… Am fost la spital, mi s-au luat probe, am unele simptome, altele nu. Am semnat un “angajament” că stau izolat până la stabilirea diagnosticului. Rezultatul analizelor le primesc mâine (n.r. – 3 noiembrie) în jurul prânzului”, a scris vedeta pe blogul său.

libertatea.ro

Niciun comentariu: