luni, 2 noiembrie 2009

Angela Gheorghiu: "Mi-am părăsit soţul pentru că era posesiv"

Soprana Angela Gheorghiu a decis să-l părăsească pe tenorul italian Roberto Alagna din cauza mentalităţii ''de clan'' a acestuia. Solista in varstă de 43 de ani mărturiseşte că a incercat să-şi salveze căsnicia de nenumărate ori, însă eforturile sale au fost zadarnice, deoarece soţul său a preferat să stea tot timpul aproape de rudele sale.
"Sângele sicilian al lui Roberto se simte. Eu am o mentalitate deschisă, liberă, dar el are o mentalitate de clan. Suntem prea diferiţi, deşi are un suflet bun. A învăţat româna chiar dacă nu a mai venit de ani buni în România. Însă, când un cuplu se căsătoreşte, relaţia e formată din două persoane, nu din zece. I-am spus: ‘Hai să luăm o casă în Londra'. El nu a vrut şi a ales Parisul pentru că vroia să fie mai aproape de ai lui", a declarat Angela Gheorghiu într-un interviu acordat publicaţiei Corriere della Sera.
Soprana româncă susţine că tenorul italian a fost cel care a insistat să-şi lege destinul cu ea, dar cu timpul relaţia dintre ei s-a degradat din cauza lipsei de intimitate şi a egoismului soţului său.
„El a fost cel care a insistat să ne căsătorim. Roberto era liber, eu nu divorţasem încă de primul meu soţ, Andrei Gheorghiu. Pentru mine era simplu să continuăm să locuim împreună şi atât. Eu nici măcar nu am vrut să cânt cu el. Şi asta pentru că dacă am cântat cu el era rău, dacă nu cântam sau ieşeam de pe scenă atunci când era aplaudat era şi mai rău. Nu ştia cum să se comporte",a adăugat aceasta.
"Nu putea accepta să aibă lângă el o femeie de succes"
Cântăreaţa româncă este de părere că Roberto Alagna era egosit şi invidios pe realizările ei.

"Nu putea accepta să aibă lângă el o femeie de succes. În perioada când a fost Boheme, Roberto mi-a spus că dacă apar în prim-plan se va răzbuna 100 de ani, deoarece s-ar simţi umilit. Când am înregistrat 'Madamme Butterfly', a dispărut zece zile, iar în acest timp îmi trimitea tot felul de cărţi poştale pentru a mă testa dacă eram fidelă sau nu", a povestit românca.
Angela Gheorghiu şi tenorul italian Roberto Alagna s-au căsătorit în urmă cu 13 ani, pe scena teatrului Metropolitan din New York, ceremonia lor fiind oficiată de primarul Rudy Giuliani.

libertatea.ro

Niciun comentariu: