duminică, 17 februarie 2008

Calin Goia si-a plimbat fiul de 6 luni de 11 ori cu avionul


Solistul trupei Voltaj, Calin Goia , este atat de fericit ca a devenit tata, incat nu se desparte de fiul lui, Petru, nici macar atunci cand pleaca in strainatate. Astfel, micutul acum in varsta de sase luni are la activ nu mai putin de 11 zboruri prin Europa. "Petru nu are niciun fel de problema cand zboara cu avionul. S-a adaptat perfect la conditii. A fost si la un turneu al trupei Voltaj la Madrid, iar acum, de curand, ne-am intors din vacanta. Am fost la sora mea in Anglia si in Elvetia, iar el ne-a insotit, bineinteles", ne-a declarat Calin. Solistul Voltaj recunoaste ca e greu sa fii parinte, dar subliniaza faptul ca satisfactiile sunt mult peste orice fel de sacrificiu. "Nu e usor sa cresti un copil. Eu m-am implicat inca de la inceput in toate activitatile care l-au avut in centru pe Petru, pentru ca nu vreau sa fiu genul ala de tata pasiv. Schimb scutece, ii fac baita, ii dau de mancare si ii citesc in fiecare seara. I-am cumparat o enciclopedie si ii spun ce e aerul, apa etc. In ultima vreme da semne ca ar fi mai atent, la text, ca la textura cartilor e de mult", a spus mandru Calin, care de abia asteapta momentul in care fiul lui va creste si va putea veni, fara mama lui, Andreea, in turneele Voltaj.
Sursa: cancan.ro

2 comentarii:

.harlotha. spunea...

bravo lui

Anonim spunea...

bravo lui,e un tatik minunat,dak ar fi ca el toti ar fi super...